EmilieSkovbon.jpg

Hvem er jeg?

Jeg er en udadvent og flittig person, som elsker at møde nye mennesker og udfordringer. Jeg har et udpræget servicegen, som nuværende og tidligere medarbejdere/kunder, sætter stor pris på. Derudover har jeg et kreativt mind-set, som kan bruges på tværs af mange brancher. Jeg giver ikke op, jeg er dedikeret og derfor god til at sætte mål og opnå dem.

Stue.jpg

Hvad fanger mig?

Indretning, marketing og optimering, er noget der fanger mig. Hos Aidgency, hvor jeg i det sidste halve år har været i praktik, beskæftigede jeg mig med sociale medier både internt og eksternt. Som social media manager udarbejdede jeg SoMe strategier for kunder, Facebook annonceringer og content planer. Stillingen var meget selvstændig, da jeg var den eneste, som beskæftigede mig inden for content marketing.

Lookclose.jpg

Hvad er mine forventninger?

Jeg vil lære og jeg vil opnå. Min indstilling har altid været “det kan jeg ikke, så det må jeg få lært”. Mit drømmejob er et job med variation, hvor jeg kan kombinere og blande ting.

Som ansat forventer jeg at blive kastet ud i svære opgaver og blive sat på prøve, blive udfordret og lære.


“Mange tak for din hjælp! Du har været en stor hjælp ift. at få skabt en masse trafik og synlighed gennem FB”.

Mathias, Riverfisher

 
 
Unknown.png
 
 

 
 

Nedenfor ses et udklip fra mit liv og arbejde gennem den digitale verden


Skærmbillede 2018-10-29 kl. 09.21.24.png

@emilieskovbon

Tilbage i foråret 2015 begyndte jeg med med min interiør-konto på Instagram. I forbindelse med, at jeg flyttede til Købehavn sommeren 2015 og flyttede ind i min første lejlighed, skete der mere og mere. I januar 2016 flyttede jeg tilbage til Aarhus, hvor min Insta-verden har fortsat. Min passion for indretning er vokset i takt med at flere tusinde i dag følger mig. I dag har jeg mere end 50.000 følgere, som dagligt følger med i mit hjem på de sociale medier. Interessen for fotografering er steget og jeg har i den forbindelse skaffet mig et kompakt system kamera, som er blevet min gode ven. Jeg har samarbejdspartnere fra hele verden og min gamle lejlighed har været i et svensk bolig magasin.


SoMe-strategy

SoMe-strategy

SoMe-strategi

Som en del af mit arbejde hos Aidgency, har jeg udarbejdet en række SoMe-strategier for kunder, for at sætte rammer på deres fremtidige opslag og annonceringer. Her har jeg blandt andet hjulpet Riverfisher til, at øge interessen samt efterspørgslen på lystfiskeri.

Picture taken by Emilie Skovbon for HART & HOLM

Picture taken by Emilie Skovbon for HART & HOLM

HART & HOLM

HART & HOLM er et nyt brand, der sælger læse- og solbriller. I den forbindelse har jeg taget billeder for dem til deres Instagram-profil, for at kombinere portrætbilleder fra photoshoot med miljøbilleder og reposts af køberne, for at skabe et miljø, som brugere har lyst til at følge.

An easy way to make it look more cosy

An easy way to make it look more cosy

Before and after..

Som interiør-interesseret ser jeg hurtigt, hvordan et rum kan ændres markant ved hjælp af få remedier. Her ses et eksempel ved min kæreste- og mit nye hjem, et før- og efterbillede af soveværelset. De fleste ting er fundet på loftet, i skuret og i min lejlighed.


Picture taken by Emilie Skovbon for System Frugt A/S

Picture taken by Emilie Skovbon for System Frugt A/S

Freelance på min helt egen måde

Da jeg startede i praktik på et bureau i 2017, fandt de hurtigt et talent i mig på de sociale medier. Én af deres kunder trængte til fornyelse og en re-thinking af deres Instagram, hvorfor jeg blev sat til opgaven, at fotografere til profilen. Efter endt praktik ophold benytter de fortsat billederne og på nuværende tidspunkt overvejer kunden at indgå i et fast samarbejde med mig. Se resultatet af mit arbejde nedenfor.

Styling by Emilie Skovbon in collaboration with BILKA

Styling by Emilie Skovbon in collaboration with BILKA

SoMe video

I forbindelse med et af BILKAs Du Ka' kataloger ønskede BILKA et øget fokus på de sociale medier, da kataloget ikke blev husstandsomdelt. Derfor fik jeg muligheden for alene, at style deres session og sammen med en fotograf styre udviklingen af videoen og hvordan det skulle foregå. Klik på billedet ovenfor, for at se det endelige resultat.

Back-end work og derefter alt design, back-ed m.m.

Back-end work og derefter alt design, back-ed m.m.

Webshop

I januar 2017 åbnede min mor en webshop. Et reklamebureau satte rammerne for webshoppen og derefter har jeg overtaget alt styring på webshoppen. Jeg laver alt fra back-end arbejde, diverse opdateringer og udvikling af nye sider. Jeg fritlægger produktbilleder, redigerer billeder m.m.


Rapportage i bolig magasin

Rapportage i bolig magasin

Bolig magasin

I efteråret 2016 kom en svensk fotograf hjem til min tidligere lejlighed for at fotografere den. Sidenhen blev billederne solgt til et magasin, som udgav en rapportage om mig og min lejlighed. Klik på billedet og se rapportagen.

The development of optimization on Instagram

The development of optimization on Instagram

Udvikling på Instagram

Når det kommer til udvikling og fastlæggelse af mål, har jeg både udviklet kunders Instagram profiler samt min egen. For eksempel fik jeg i min praktik-periode muligheden for at udvikle en kundes profil (fra februar). Kundens Instagram havde længe haltet efter og i slutningen af marts fik jeg muligheden for, at komme ind over deres profil og ændre deres look. På bare få måneder steg deres gennemsnitlige likes fra 45,78 til 65,15 og det samme gjorde deres følgerbase. Ved at sætte klare regler for profilens indhold, fastsætte en målgruppe og sætte et mål for profilen, blev det muligt at sætte gang i deres profil. Materialet er fortroligt, hvorfor yderligere ikke uddybes.

Marathon 2013

Marathon 2013

Når mål ikke blot er drømme

Som person er jeg meget målrettet og mål bliver til virkelighed. Et eksempel var da jeg i efteråret 2012 sad ved mine forældre og snakkede om, at jeg engang i fremtiden gerne ville løbe et marathon - ligesom min far. Jeg tog på arbejde. Da jeg kom hjem Googlede jeg lidt og sagde da til mine forældre, at jeg havde besluttet mig for, at løbe et marathon foråret 2013 og samtidig havde fundet et program, som jeg kunne starte på efter weekenden. Jeg har altid været en god løber, men aldrig gjort noget ved det. Mit mål var at slå min fars tid (04:17:38) og det gjorde jeg - min tid lød på 04:17:29. Et godt eksempel på, at jeg kæmper mine kampe og ikke giver op, før jeg har nået mit mål.


Mine uddannelser og jobs

Download mit CV her

Jeg søger

Fuld- deltid- eller overtid :-)

Start: Hurtigst muligt

Kontakt mig nu:

Emilie Skovbon

tlf. 28688617

emilie@skovbon.dk